vrijdag 1 januari 2010

2010 ! Tijd voor een freebie :-).

Allereerst heel gelukkig nieuwjaar gewenst!!
Ik hoop voor mijn blog op een heel creatief jaar!
Het nieuwe jaar is nu al bijna een dag oud, dus vond ik het hoog tijd voor een freebie. Terwijl iedereen waarschijnlijk op familiebezoek is vandaag, ben ik maar eens wat gaan vogelen voor een nieuwe freebie.
Mijn kinderen hebben zelfs een beetje geholpen. Ik hoop dat jullie hem leuk vinden. Ik ben al bezig aan een bijpassend alfabet dus hou mijn blog in de gaten als je de kit leuk vind! :-D.


8 opmerkingen:

  1. WOW super die papers!!!

    x H.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk!!! Wat een heerlijk vrolijk begin van 2010! Dankjewel!! :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja hij doet het!
    Leuke freebie!!

    Groetjes Meike

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Thank you! Your blog post will be advertised on the DigiFree Digital Scrapbooking Freebie search engine today (look for timestamp: 13 Jan [LA 06:22pm, NY 09:22pm] - 14 Jan [UK 02:22am, OZ 01:22pm] ).

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Thank you so much for this Freebie. I want to let you know that I posted a link to your blog in CBH Digital Scrapbooking Freebies, under the Page 8 post on Jan. 16, 2010. Thanks again.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow just found your blog! It's amazing! I love your kits! If it is okay I Would Love To Use Them to Make blog designs. Please view my blog at byutatortotdesigns.blogspot.com and let me know if you have a problem with me using your kits!

    BeantwoordenVerwijderen